שרשרת ההפצה מקבוצת ניאופרם כבר למעלה מ70- שנה

שרשרת ההפצה מקבוצת ניאופרם כבר למעלה מ- 70 שנה

הכל תחת קורת גג אחת

בפרומדיקו מאמינים ששירות ללקוח זו מערכת יחסים ארוכת טווח. 

מעבר לשירותי הליבה הקיימים, החברה מספקת שירותי ערך מוסף אשר מעניקים ללקוחות פתרונות יצירתיים ואיכותיים במהירות ויעילות, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה. שירותי ערך המוסף של פרומדיקו כוללים התאמת מוצרים (לרבות תכשירים רפואיים), התאמות רגולטוריות, ייצור קיטים לפי דרישה ופעילות קבלנות משנה למגוון רחב של חברות בתחום הפארמה, קוסמטיקה וציוד רפואי. פרומדיקו בנתה לאחרונה מתחם התאמות חדשני ומתקדם ובעלת כל הרישיונות הנדרשים לביצוע התאמות רגולטוריות על פי נהלי משרד הבריאות. שירותי ערך המוסף של פרומדיקו מאפשרים ללקוחות החברה הקיימים לחסוך זמן, אנרגיות וכסף רב, תוך כדי שימוש במשאבי החברה הקיימים על מנת ליצור פתרונות נוספים, וכך למעשה ליצור פתרון שלם במקום אחד – One Stop Shop.

חלק דומיננטי משירותי ערך המוסף שהחברה מציעה הוא מתן מענה לפרויקטים ושירותים מיוחדים. 

השירות מאפשר לחברות וארגונים להשתמש בתשתיות שלנו, הפיזיות והאנושיות על מנת לממש כל רעיון ולהגשים כל חלום. 

שירותי קבלנות המשנה שלנו מתאפיינים במקצועיות, אחריות והתמקדות בצרכי הלקוח. הצוות שלנו מורכב ממומחים מנוסים שיכולים להתמודד עם אתגרים מגוונים ולספק פתרונות מותאמים אישית. התחייבותנו לאיכות, לשירות ולמקצועיות עמוקה דורשת מאיתנו להיות תמיד הכי מעודכנים בתחום ולהבין את הדרישות המשתנות של השוק. אנו גאים בהצלחתנו ליישם ידע וטכנולוגיה מתקדמת ובכך לתמוך בפרויקטים מורכבים. בחירת פרומדיקו כשותף העסקי שלכם היא בחירה של יציבות, אמינות ואחריות. אנו מתחייבים להבטיח חוויה מקצועית ואיכותית בכל פרט ופרט. נשמח לעזור לכם להגשים את היעדים והמטרות שלכם. אנחנו כאן בשבילכם. 

פעילות בריאות התלמיד

אחד השירותים שמזכירים לנו את השליחות שלנו כחברה ומחויבותנו לקהילה, ברמה העסקית והחברתית, הוא פרויקט בריאות התלמיד. בשירות זה הוסמכנו על ידי משרד הבריאות להעניק שירותים לוגיסטיים לפעילות החיסון של ילדי ישראל בבתי הספר השונים.