שרשרת ההפצה מקבוצת ניאופרם כבר למעלה מ70- שנה

שרשרת ההפצה מקבוצת ניאופרם כבר למעלה מ- 70 שנה

תמיד כאן בשבילכם

 

בפרומדיקו אנחנו עושים הכול כדי ליצור חווית שירות מצוינת ללקוחות שלנו. 

חטיבת קשרי הלקוחות מהווה חלק מהותי בשרשרת השירותים המוענקת ללקוחות החברה.

החטיבה מאגדת תחתיה את מכלול האינטראקציות של הלקוח עם הארגון לרבות שירות ללקוחות עסקיים מוסדיים, עסקיים פרטיים, צרכנים, מטופלים ביתיים ועד שירות תשתיות ERP עבור שותפים עסקיים.

אנו מחויבים לשירות אדיב, זמין, מקצועי, קשוב ואיכותי. 

השירות של פרומדיקו מגובה בנהלים, הנחיות עבודה ודרישות שנועדו לספק את הרמה והאיכות הגבוהים ביותר בתעשייה ובשיתוף מלא עם השותפים העסקיים שלנו. 

ביכולתנו לתמוך בקבלת הזמנות מלקוחותינו במגוון רב של ערוצים ובהתאם לצרכיהם של לקוחותינו כולל ממשקים אוטומטיים למערכות מחשוב.

חשוב לנו שהלקוח יהיה מרוצה - יקבל מענה מהיר, יקשיבו לו ויבינו אותו, יטפלו בפניה במהירות וביעילות. 

אנו משקיעים רבות על מנת לשמר את הידע והרמה המקצועית תוך שימור המוטיבציה ותחושת הסיפוק האישית של העובדים.

** קבלת הזמנות 24/7 במגוון ערוצים

** מערך שירות הלקוחות שלנו פעיל בין 08:00 – 17:00 

** קבלת הזמנות של תכשירים מצילי חיים 24 שעות ביממה