שירות לקוחות וגביה

שירות לקוחות

פרומדיקו מחויבת לשירות אדיב ומקצועי ללקוח, בין אם מדובר בשותפים המופצים שלנו, ובין אם מדובר בלקוחות אליהם אנו מספקים את ההזמנה. מערך שירות הלקוחות והגבייה בפרומדיקו מטפל בלמעלה מ- 4,000 לקוחות, בהיקף של מאות הזמנות ביום ואנו מקפידים לגרום לחוויית לקוח חיובית המייצרת קשר חם בין החברה ללקוחותיה.

השירות של פרומדיקו מגובה במערכת של נהלים, תקנים, התנהגויות ודרישות שנועדו על מנת לשמר את הרמה והאיכות הגבוהים ביותר.

אנו משקיעים רבות בהון האנושי על מנת לשמר את הרמה המקצועית של מערך השרות תוך שימור תחושת סיפוק ורצון להמשיך לספק שרות מקצועי "מכל הלב". על מנת לשמר את קהל לקוחותינו לאורך זמן, אנו שמים דגש מיוחד על שירות זמין, קשוב, אמין ואיכותי ושואפים להשגת שביעות רצון מלאה של כל לקוח ולקוח.

שעות הפעילות במוקד שירות לקוחות הינם:

בימים א'- ה' בין השעות 08:00- 17:00

ביום ו' וערבי חג בין השעות 08:00- 12:00

כמו כן אנו מפעילים לאחר השעה 17:00 קו חירום לתרופות מצילות חיים המסופקות 24 שעות ביממה.

ביכולתנו לתמוך בקבלת הזמנות מלקוחותינו באופן אוטומטי באמצעות ממשקים למערכות מחשוב שונות, ולהעמיד לרשותם מגוון ערוצים נוספים.

מוקד שירות הלקוחות כולל 4 צוותים: לקוחות פרטיים, לקוחות מוסדיים, תמיכה לנציגי מכירות ומועדון לקוחות סימילאק.

מוקד תמיכה לנציגי המכירות, הינו חלק משירות הלקוחות שלנו

כערך מוסף נוסף, מעניק מוקד שירות לקוחות תמיכה בנציגי מכירות לחברות המופצות ע"י פרומדיקו וזוכה לשבחים רבים על עבודתו המקצועית ורמת השירות הגבוהה.

חברי הצוות אחראים על קבלת ההזמנות מהסוכנים והקלדתן למערכת, עדכון מבצעים ותנאים מיוחדים ללקוחות וכמו כן, בקרה על גורמי אירוז ותנאי התשלום של הלקוח בעת ההזמנה.

Back Office

מחלקת Back Office אחראית על הטיפול בתלונות הלקוח, זאת לאחר קבלת התלונה בצוות שירות הלקוחות. המחלקה מבצעת תחקיר קצר מול הלקוח וכן בדיקה פנימית בפרומדיקו בנוגע למהות התלונה על מנת שנוכל ללמוד ולהשתפר מכאן ואילך, ומטפלת בלקוח עד לסגירת התלונה.

כחלק משירות הלקוחות שלנו, הצוות מעניק שירות אמין, יעיל ומקצועי וחבריו עוברים הכשרות רלוונטיות מעת לעת.

גבייה

מחלקת גבייה מחברת בין כל הגורמים השונים בקבוצת ניאופרם שאחראים לטיפול בלקוח. המחלקה אחראית על גביית התשלום בגין מכירות שבוצעו למגוון הלקוחות בכל חברות הקבוצה, על ניהול תיקים אישיים עבור לקוחות החברה, על שליטה ומניעת חריגות מהאובליגו המוגדר ללקוח, על בקרת ביטוח האשראי ללקוחות ועל תחזוקה ועדכון תשתיות מערכת ה-ERP.

צוות הגבייה הינו מקצועי ואמין, מורכב מעובדים בעלי רקע בתחומים פיננסיים בעלי אוריינטציה שירותית. לכל לקוח יש רפרנט גבייה ייעודי משלו, שאחראי לבצע בקרה פרואקטיבית על מנת למנוע חריגות או בעיות בהזמנות עתידיות.

כל הזכויות שמורות, פרומדיקו בע"מ | תנאי שימוש באתר

עיצוב: VAZA | פיתוח: The Shark Lady